Teenage Mutant Ninja Turtles

by - 3.6.14



Tko se sjeća dobrih starih Ninja kornjača? :D Iako debelo kasnim s ovim postom, moram reći da me inspiracija za ovu manikuru pukla oko pola 4 ujutro. xD Nedavno sam isto tako u jutarnje sate dobila odličnu ideju za šalabahter i zahvaljujući toj ideji prošla sam ispit. :) Ne znam dal' je to samo kod mene tako, ali ja definitivno bolje funkcioniram u noći, jutra nikako ne volim. No, vratimo se mi na manikuru...


Ovu manikuru sam zapravo radila u sklopu 31 days nail art izazova, a mogli ste je već vidjeti kod Art of Beauty. Zelena baza je Golden Rose Paris 207, jedan od meni najdražih zelenih lakova. Stvarno sam ga dosta nosila i mislim da je krajnje vrijeme da obnovim zalihe. :)


Maske Ninja kornjača radila sam uz pomoć lakova, a sve ostalo akrilnim bojama. Mislila sam usput napraviti neki tutorijal, ali od ovih ispita nisam stigla ni post napisati, a kamoli raditi tutorijale. Al' bude i tome uskoro došao kraj, a onda se kvalitetno bacam na posao. :)

Eveline 8in1 (top coat)
Golden Rose Paris 207 (green)
Golden Rose Paris 131 (blue)
BeYu 115 (red)
Golden Rose Sweet Color 79 (purple)
Golden Rose Sweet Color 53 (orange)
Golden Rose Paris 04 (white)
Golden Rose Paris 71 (black)
Golden Rose Paris 209 (yellow)
+ black, brown and orange acrylic paint
+ nail art brush
+ dotting tools
Essence BTGN (top coat)


Ostale manikure na temu GREEN možete vidjeti OVDJE. :)

Do sljedećeg posta...


You May Also Like

10 comments

  1. joj, svaka čast, kad sam vidjela fotku iscerila sam se od uha do uha... odlična manikura i uz to instant podizač raspoloženja <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Hehe, moram se složiti, i meni je ova manikura služila za podizanje raspoloženja :D

      Izbriši
  2. Jao koliko je ovo dobro, odusevljena sam! =^.^=

    OdgovoriIzbriši
  3. Your nail art is amazing :) I love Ninja Turtles :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Vratila si me u period kada sam ustajala da se spremam za vrtić i obavezno tada na tv-u budu nindža kornjače :) predivno je stvarno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajaaaj, baš mi je drago, uvijek se lijepo prisjetiti dobrih starih vremena :)
      I hvala :)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)